Lugnet

Sitter i soffan med datorn i knät, lugnet har spridit sig i huset och jag är varm och kladdig. Skulle verkligen behöva styra och plocka i huset MEN jag orkar inte, jag orkar inget när det är såhär varmt. Vill inte klaga men det är verkligen kvavt.
Hoppas det blir fint väder imorn för då ska vi våldgästa Z föräldrar och deras pool.

Idag har L och jag lunchat med mamma/mormor och sen har vi vart på date med bästa Matilda - vi har typ spikat att vi ska åka till Avesta o hälsa på dem i sommar. Äntligen, så länge som vi pratat om de :)

Imorn är det fredag och det betyder att J går på semester, WOOOHOOO.


Har jag precis plockat en tallrik jordgubbar ute i trädgårn - äntligen börjar de få färg våra små goda o söta gotlandsjordgubbar :)
Så nu ska dessa godisar avnjutas med massa god mjölk o lite lite socker :)

TREVLIG KVÄLL


Kommentarer
Postat av: Jessica & Alva

Åhhh lyx att ha i sin egen trädgård. Eller ja vi får av grannen så vi har det ganska bra med ;) Kram

2009-07-02 @ 22:24:07
Postat av: Jonas J

Det är gott med jordgubbar

2009-07-03 @ 08:12:18
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0