Allt och inget i regnet

Idag har vi städat och plockat en massa här hemma, tog en paus nu för att ge L mat och göra iordning mig lite inför besöket på stan.. J är inne och jobbar ett par timmar (ja, på sin semester) så Limpan och jag får mysa för oss själva.. han gillar att jaga damsugarn - helt galen blir han. Hahaha, sweetie. 


Igår ringde de från Babyland och sa att Linus nya bilbarnstol kommit, så vi gav oss iväg dit och sen blev det Ikea. L verkar trivas riktigt bra i nya stolen. Älskar att gå på Ikea/Ikano... skulle vara så gryyymt om Ikea kom till Norrpan :) (dreeeam on :)
Fyndade lite småplock som vanligt, bla sånna där stickproppar man sätter i kontaktuttagen eftersom L kryper omkring och ska pilla på allt nu och sen även hörnskydd till borden för jag tror inte det är långt kvar till L ska börja ställa sig upp mot saker..och en massa förvaring för jag är såååå trött på allt som bara ligger överallt jäääämt.
Vi är nog proffs på att stöka till asså, och tyvärr tröttnar jag ganska snabbt på att plocka/städa hela tiden så med tiden blir det mer o mer och till slut får jag panik och städar som en tok.


Nej nu ska jag fixa det sista innan vi åker in mot stan.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! :) Jasså, så du brukar titta in..jamen då får jag ta mig i kragen och uppdatera oftare! :) Med oss är det bara bra! Allt bra med er? Ser att lilleman växer så det knakar, han ser så söt och go ut! :) KRAMIS!

2009-07-09 @ 14:59:56
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: virre

hahahahahaha när jag läser detta känns det som om jag själv skrivit det...kul att han trivs i bilstolen..vilket märke är det

2009-07-09 @ 15:49:41
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Jenny å Engla

Kul med ny bilbarnstol, de tycker oftast det är roligare att åka bil då de ser lite mer :-)

Jag älskar Ikea, vill med att det ska komma till Norrpan, vore skoj iaf plåtter avd. Lennie skickar iväg min mamma till Biltema imorn, tror det är en baktanke bara för att han ska slippa gå på ikea ;-) åker ju inte till linköping utan att besöka ikano huset.. Kram

2009-07-09 @ 18:24:30
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Mia

Hörde att du skulle öppna upp en ny IKEA butik i Norrköping???? =o) Jag kommer! Jag lovar!!



Kram

2009-07-09 @ 19:41:28
URL: http://frusamuelsson.blogg.se/
Postat av: virre

skönt att ni hittat en stol ni trivs med..vi gillar vår oxå akta någonting.. men jonte sitter fram hos oss..jonte är som sagt fortfarande gnällig och sover som aldrig förr...som tur e har jag de 2senaste nätterna bara vari uppe en gång... det som är skönt med jonte är att även om han gråter 1 eller 10 gånger på en natt så somnar han direkt när han får nappen och det är skönt. nu sk ajg glo på unga mödrar..

2009-07-09 @ 20:11:04
URL: http://lejonheart.blogspot.com
Postat av: Elin

Vad kul med familjefoto! :) Du måste ge ett smakprov på bloggen sen när ni hämtat ut dem! Vad har ni för er i sommar då? Har Jens sem nu eller? Vi har haft 2 veckor och sparat en till mitten aug. Hoppas det är fint väder då! :)

Föresten, vi kommer snart bo väldigt nära er! ;) Kram

2009-07-10 @ 14:49:27
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh va härligt med 5 veckor sem! Inte fy skam med 5 veckor sem utöver din låååångledigthet ;) Vi spara några veckor till höst/vinter, skönt att ta ut några dagar då oxå.. Nopp, inte Ginistgatan utan Roddargatan vid fotbollsplanen :) Det är ett parhus som ska byggas brevid de stora nybyggda husen, där ska vi flytta in i början på nästa år..om allt går enligt planen! Känns hur spännande som helst och med tanke på hur gärna jag velat tillbaka till Lindö så kommer det nog bli perfa! :)

2009-07-10 @ 16:55:27
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0