Wohooo

En sten föll från mitt hjärta, lilleman hade gått upp rejält i vikt - från 3135 g (31/12) till 3530 g (7/1), mycket bra och han var sååå fin såå fin enligt sköterskan Christina som var här från BVC. Hon var helt underbar, fick stort förtroende för henne och nu ska vi träffas 1 gång i veckan en period framöver. Känns bra.

Sen till det näst bästa, jag har fått min SEMLA idag - Jens var och handlade frukost imorse och kom hem med en semla till mig (och en till honom förstås) ♥KÄÄÄÄRLEEK♥


Nu har vi ätit och väntar på att Matilda och Robert ska komma på besök - tänkte göra en fruktsallad. Limpan ligger och sover så gott bredvid oss här i soffan. Kan inte sluta titta på vårt lilla mirakel ♥


Mina älskade grabbar


och så min semla såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0