Shopping

Idag har vi vart på stan med Mickis och Stella, lunchade på fräcka och shoppade loss på Polarn & Pyrets REA - Såå himla fina kläder de har där. Skulle kunnat shoppa hur mycket som helst :) Funderar även på en fleacejacka till hösten som också var på rea. Tåls att disskutera med mannen min i alla fall.
Har även hunnit med en solning idag, underbart - och mormor & morfar var barnvakt. Tack underbaringar!

Snart är L en månad gammal, helt sjukt - känns som han alltid funnits hos oss ♥


Här är det jag shoppade på Polarn
   




Nu laddar hela familjen inför (handbolls) matchen mellan Sverige-Kroatien ... Limpan är redan bänkad :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhh, är fleecejackorna på rea! Då ska jag dit imorron=)

2009-01-22 @ 19:59:42
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: zetta

Nästa gång ligger jag på får pälsen bredvid Linus :) hihihihi I MISS HIM (jaja er också) haha



Puss kram vi drar te sthlm imorrn...

2009-01-22 @ 20:16:03
Postat av: Carro

Jag såg dej på stan i dag när du var på Fräcka, jag satt oxå där =) Fiina kläder, jag måste nog oxå ta en sväng till Polarn o kolla vad dom har på rean. Kram!

2009-01-22 @ 21:05:51
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0