Lördag

Idag är det lördag, Limpan gav oss lite sovmorgon och en bra nattsömn. När han vaknade på morgonen så gosade vi hela familjen i sängen sen kom farmor och farfar och tog med L ut på promenad så Jens och jag fick äta frukost tillsammans i lugn och ro och vi hann tom med att duscha. TACK farmor & farfar ♥

J ska ut med grabbarna ikväll men innan de ska vi gå en sväng på stan och då ska L vara hos mormor & morfar.
Får se om jag våldgästan svägerskan min ikväll och umgås med henne och Emma eftersom pappa Jonte är ute tillsammans med Jens och co.

See yaa

Pusskram
Påsen

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är ju inte så många månader mellan dom, men nu när dom är så små så märks det ju så stor skillnad. Snygg body han har =)

Vi har precis varit ute på promenad, det var kallt i dag o jag glömde vantarna. I kväll blir det lungt, hemma mys!

Trevlig helg!

2009-01-31 @ 13:18:02
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0