Ikea

I söndags var jag, Linus och Zetta varit på Ikea - mycket trevlig liten tripp och pappa fick stanna hemma och hålla ställningen.
Kommer ju aldrig från Ikea tomhänt den saken är ju säker, plockade på mig lite smått och gott till Linus -  bla 2 st lampor, ett påslakanset och den omtalade rullgardinen som vi skulle köpt för längesen. Det fanns 1 st kvar i den längd och färg vi skulle ha så den var jag snabb att roffa åt mig.

Efter Ikeabesöket väntade vi besök av vännerna Jörgen & Åsa, Björn, Lena och lilla Ebba, blev fika och en hel del skitsnack :) Måste göras om snart igen.


Nu ska jaa passa på o lasta in vagn och annat i bilen medans L sover... och sen bär det av till sjukan.

Have a nice day'
Puss

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0