Erkännande

Idag har vi varit på familjerätten, Jens har erkänt faderskap och jag har godkänt honom som fader till Linus. Haha, vilken töntig grej egentligen. Jag höll på och få en skrattattack, tanten som jobbade med det där tog verkligen sitt jobb på allvar - läste igenom alla papper och rader två gånger och förklarade förr oss vad som stog på blanketterna som om vi var utvecklingstörda eller inte kunde läsa. Haha, helt sjukt..


Linus utvecklas mer och mer för varje dag, nu får man några gånger om dagen ett sååå underbart leende och snacka vill han med och får fram några små ljud då och då. Såååå söööööt så man bara smälter.

Livet är underbart. Jag Älskar min lilla familj ♥

Imorgon är det dags för syjunta igen, denna gång är det stickning som gäller även vin (iaf för vissa) kex och ost. Mummaaaa, jag får ju faktiskt numera äta bireost som jag saknat sååå mycket.

Undrar om vi får sova inatt?, Linus??? :)


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!! Känns bra just nu! Kul att ni kommer fredag! längtar! Puss

2009-01-28 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0