Utmanad

Blev utmanad av Elin , självklart antar jag den! :)

Regler;

- Gå in i mappen "mina bilder"
-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-Släng upp bilden från mappen och skriv något om den
-Utmana sex andra personer och länka til dem.




Datumet är 2004-05-28 - en av alla underbara oförglömliga partykvällar på Otten.
Även då var det många egopix på kameran. Haha.


Jag utamanar Elin, Mickis, Carro, Hanna, Caroline, Karin

Ha en underbar lördagskväll.

Puss
Påsen

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha hundra år sen ju, ååh det var på den gamla goda tiden med party varje helg..Hoppas att ni alla mår bra.Vi höres pusskram

2009-02-08 @ 19:34:30
Postat av: Carro

Kul, tack! Ska se vad jag hittar för rolig blid =)

2009-02-09 @ 17:19:46
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Svansen

Det gick bara inte! Fick upp en bild då min klasskompis ligger däckad med spya i mungipan! Det hade inte varit snällt, haha....

Kram!

2009-02-13 @ 12:02:03
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0