Motion

Redan torsdag, veckorna bara springer iväg - tyvärr gör ju helgerna likaså :-/ Längtar enormt mycket efter helgerna, då man får "hem" sin stora prins och vi kan umgås som en liten familj.
Denna helg finns inget planerat, kan vara skönt - men känner jag oss så blir den nog fullspäckad iaf :)


Igår så spenderade jag och L dagen tillsammans med Mickis & Stella, jag och L gick in till stan för att möta upp M som varit och tränat, sen gick vi hem till dem på albrektsvägen och lagade en god lunch och fikade och sen tog vi oss ännu en promenix runt strömmen... Jag orkade inte gå hem till Lindö så Jens kom och hämtade oss hos mormor & morfar när han slutat jobbet. Sköönt. Har bestämt mig för att skaffa mig en stegräknare nu när jag har kommit igång och gå så mkt, kan vara kul o se hur långt/mkt man egentligen går. Längtar efter vår, sommar och väääärme.


Igår kväll kom Linus farmor & farfar förbi med en sååååå söt liten present som farmor Eva hade stickat.
Den passa perfekt och är så söt. Tack farmor.

Här kommer lite modevisning (klickbara bilder)

   

  


Här skymtar ett litet smaaaaajl :)


Idag ska vi hälsa på mitt gamla jobb Aditro, det ryktas om att de är bebissugna :)

Ha en bra dag!
heeeej heeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0