Passa på

Limpan sover en stund o jag passar på att uppdatera lite..
Det var ett tag sen nu, men om jag ska vara ärlig så har jag varken haft tid eller lust. Dagarna bara springer iväg, snart är det helg igen - men innan helgen kommer ska det firas, vi har nämligen världens sötaste prinsessa (brordotter Emma) som fyller 4 år på fredag så då blir det kalas för hela tjocka släkten.



På fredag är det även dags för efterkontroll med, ska träffa läkaren som utförde kejsarsnittet och gå igenom min förlossningsjournal med henne då det är en hel del "läkarspråk" som jag inte fattar.

Vår kära vän Ida är reseledare för fritidsresor och är just nu på Lanzarote men var hemma på en veckas "semester" och vi fick såklart äran att träffa henne... så jag, Limpan, Mickis, Stella, Elin o Kakan styrde upp en middag (tacos) hemma hos Mickis och bjöd in Ida. Så himla kul o träffa henne, vi saknar henne - hoppas hon kan komma hem något i sommar så vi kan ta en partykväll :) Puss på dig gumman och va rädd om dig där nere.







   


NU: Slapp i soffan.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: caroline

men grymt åsa! självklart blir det den!!!! såg att jag blivit utmanad, har precis gjort det på mammas dator så ska självklat göra det igen när jag kommer hem! vad söt l är!! jo det går bra med viktnedgången, men det går ju alltid fort i början! kram och tack igen

2009-02-11 @ 17:56:03
URL: http://tankaripite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken blivande fotomodell, då menar jag lilla prinsessan, ni andra är ju redan "fotomodeller"







2009-02-11 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0