Hjärtebarn

Igår var det bvc-besök igen, vi tog oss en promenad dit och hem.. sammanlagt ca 1 mil, det käönns i mina ben idag kan jag säga. hihi. Det var ju så underbart väder med soool=lycka. Nu börjar lilleman bli riktigt tung :) Hela 4370 g och 55 cm lång, han växer så det knakar och det märks även på kläderna.. han börjar växa i strl 56 nu och kan ha en del strl 62.
Nu sover han middag(?) och mamma passar på att blogga, hinner inte med allt för mycket nu för tiden. Man får vara glad om man får i sig mat och hinner ta en rekordsnabb dusch. Hihi.


Förresten så är februari hjärtebarnens månad, de samlar då in pengar till forskning kring just barns hjärtsjukdommar eftersom de annars kommer i skymundan bland vuxna. Linus är ju ett litet ♥barn och vi skänker numera en summa pengar varje månad till hjärt & lungfonden. Gör det du med vettja http://www.hjart-lungfonden.se

Bjuder på lite bilder, roligare än massa text.
Puss på er



Tränar nacken i famnen på pappa, blir dock väldigt arg när jag inte orkar så länge. (sorry för bildkvaliten, men det är svårt att fånga en bebis som inte är still:)




Träna träna





Här har jag det superbra hos farfar (farmor i bakgrunden)


Här är jag nybadad och fin

Kommentarer
Postat av: Mojan

Klart att vi stödjer denna fond.

Morfar/Mormor

2009-02-03 @ 15:09:30
Postat av: Caroline

Nu har jag med skaffat en blogg. Ska ta en massa kort med kameran så det blir lite nya bilder.... Hoppas att allt är bra med er. Vi var på 2 månaderskoll med Wille idag. 5440g och 59 cm lång han växer så det knakar....

2009-02-03 @ 15:35:33
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, sååå söt han är den lille skrutten :) Kan tänka mig att tiden springer iväg och att han växer så det knakar.

Såg reklamen med Kattis idag, där hon pratade om de hjärtsjuka barnen. Tänkte då att jag skulle skänka en slant, dock är det mkt man tänker att man ska men aldrig blir av.. Men nu när jag läst detta inlägg ska jag absolut ta mig i kragen och sätta en en slant!



Ha en fin kväll* Kram

2009-02-03 @ 16:52:09
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh, ja tycker han e så himla lik dig! Nu har ja ju iofs inte sett Jens men han har tydliga drag ifrån dig iaf!

kram kram

Postat av: ann görling

vilken underbar blick - speciellt i de tre översta bilderna - kommer på sig själv att sitta och småle ..

kram Ann

2009-02-03 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0