Besök

Idag har L och jag hälsat på mitt gamla jobb, där var allt som vanligt och det var jättekul och träffa alla och Limpan skötte sig exemplariskt om jag får säga det själv :) Alla tjejerna tyckte han var sååå söööööt, och det är han ju faktiskt. Hihi.
Linus fick även paket, en jättefin mussepiggdress i plysh och en supersöt mössa till.

Linus och farsan var ute och gick en sväng förrut, himla skönt för mig att få lite "egentid"

Här är kläderna och mössan vi fick, eftersom alla tyckte mössan var så himla söt kommer här smakprov hur den satt på ( ", ) Lite stor än så länge, men snart så... Tack igen aditropeople






Kommentarer
Postat av: Carro

Haha va söt! Jag hade visst lagt ut video klippet som privat, men nu går det o kolla =)

Nu ska jag stänga datorn o lägga mej. God natt!

2009-02-06 @ 00:13:55
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0