Sömn, vad är det???

Idag kommer mina favoriter hit, Linus kusin Emma och linus moster Cilla.
Vet inte vad vi hittar på men alltid finns det väl nåt, en promenix till lekparken är nog spikad iaf - sen blir det mat och en massa tjatter säkerligen.

2-månaderskontrollen gick bra, inte för att jag fatta vad läkaren gjorde som inte bvctanten kunde men men nu väger L 4810 g och längden var oförändrad. Kan tro att han växer nu, för inatt har han vaknat i stort sett varannan timme och velat äta och det gör han inte vanligtvis på nattetid. Puuuh, säger jag - känner mig sjuk idag eftersom det inte blivit mycket sömn inatt. Ska försöka sussa lite när Linus sover nu på dagen.

Men nu ska jag ta mig en dusch och sen äta lunch.

Hoppas ni har en bra dag!

Jag lääängtar efter vår och sommar, kooom snaaaaart.

Puss å heeej


Kämpar för att få upp huvet när jag ligger på mage, blir arg när jag inte orkar så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det ha varit samma läkare tro, han var ju skum... skönt att allt gick bra iaf!

Ja dom växer fort ur kläderna. Jag köpte nya bodysar i stl 74, men dom är ju nästan små jag skulle behövt köpa stl 80 i stället!!! Vissa storlekar kan man nästan hoppa över =)

2009-02-25 @ 20:15:11
Postat av: Carro

Tror namnet försvann...det var jag iaf =)

2009-02-25 @ 20:16:08
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Cilla

Tack för igår det var jättemysigt! P&K

2009-02-26 @ 10:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0