Prinskorv

I magen kallade vi honom för korven och när han väl kom ut blev det prinsen och därför kallar vi honom nu för prinskorven, just nu ler han mest när vi upprepar det ett x antal gånger med en väldigt förvrängd röst (läs bebisspråk) - men ja, vi får väl se hur det blir med det om 15 år :)

Imorgon ska jag och L gå in till stan och umgås med Mickis och Stella, myspys - får se vad vi hittar på :)





Funderar på att bli rappare när jag blir stor :)



Eller varför inte nya superman?



Ibland har jag lite humörssvängningar....

Kommentarer
Postat av: Mickis

Åhh skrutten!!! Ringer snart. Kram

2009-02-04 @ 10:41:31
URL: http://mityraliv.blogg.se/
Postat av: Elin Alenteg

Så söt han e er lilla prinskorv!

Mys mys

2009-02-04 @ 12:49:14
Postat av: Carro

Går ni oxå på östertull? Vart bor ni? Vi har Carina, hon är oxå super. Ja då hoppas jag verkligen inte att ni får träffa honom!!

Haha prinskorven! Superman pyjamasen är så söt, Vincent hade oxå den.

Jag måste laga mat snart men det är väldigt lätt o fastna framför den här dumma datorn =)

2009-02-04 @ 20:17:36
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så mycket! :) Det känns riktigt skönt att äntligen fått tag i ett jobb!

Jag var faktiskt på intervju på Comunit, tyvärr tillsattes tjänsten internt.. Men jag måste ändå tacka dig för för tipset ang tjänsten :)

japp, det blir nog nya vita frangardiner..det bli snyggast så :)

Kramis

2009-02-05 @ 09:52:38
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0