Jag hann...

 - Hoppa in i duschen en snabbis medan L sov. Känns som om jag inte duschat på 3 år. Blää. Haha, frääääscha morsan.
Imorgon är det som sagt efterkontroll och för hoppningsvis får man klartecken till att bada, vill så gärna prova på o bada med L i stora badkaret.. :)

Idag kommer Maria R och hennes söta dotter Amanda hit en sväng, ska bli kul o träffa dem... och M är sååå sugen på att träffa Limpan med :)


Jag är så himla torr på hela kroppen och allra helst i ansiktet, flagar i pannan och på näsan. Köpte en ny ansiktskräm,
L300 från apoteket som jag använt nu i nån vecka hoppas att det blir bättre snart. Har läst att man blir väldigt torr av att amma, inte vet jag varför men så är det tydligen. Skumt.


Puss å hej, sooo long


Nu har jag börjat tycka det är rätt skoj och ligga och titta på sakerna i babygymet :)
   

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Ja solen var framme ett litet tag i dag men försvann lika fort =( Det är nog tyvärr ett tag kvar till våren, måste nog inse det! Ha det bra, Kram!

2009-02-12 @ 23:00:19
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Svansen

Himlar vad stor han blivit, era älskade Limpa=)

Kram!

2009-02-13 @ 12:03:18
URL: http://svansens.se
Postat av: Matilda

Er son kanske kan leka med dennes son:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece



Liiiite ung för att få barn tycker jag!

Ses på söndag då kanske? kraaam

2009-02-13 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0