Design

Hmm, tittade in på min vän Mickis blogg och såg att hon fått en ny design på sin blogg... Jag blev såååå avis.
Vill me ha en snygg design, MEN dessvärre är jag KASS på sånt här så jag fattar helt enkelt ingenting.

Är det någon där ute som är duktig på design och skulle vilja hjälpa mig så får ni jättegärna de :) Kontakta mig här



På tal om nåt helt annat,
Linus
sover så himla oroligt på nätterna och har himla svårt att komma till ro om kvällarna när vi försöker lägga honom.
Är det någon som har ett tips?, vet att det är rätt många småbarnsföräldrar som läser min blogg så kom gärna med tips och råd.


Sen ska jag och Jens åka och handla, L får vara hos mormor & morfar så vi kan handla i lugn o ro.

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej hej! Nu har jag lagt in lite mer bilder, ska försöka att ta lite mer kort med kameran så jag kan lägga in fler. Har lite fler så jag ska försöka att få till mera....

2009-02-20 @ 15:09:34
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Elin

Heeej! :) Det känns riktigt bra med det nya jobbet! Väldigt mkt nytt å så, man känner sig lite allmänt förrvirrad..hehe :) Dock har jag haft magsjuka denna vecka oxå..blää.. Har uppdaterat bloggen nu så där kan du läsa po du vill :)



Trevlig helg till er med! Kankse ses ute i Lindö i helgen då det antagligen kommer vara perfekt promenad väder :)



Kram!

2009-02-20 @ 18:47:27
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag känner mej jätte duktig som har kunnat ändra min design lite iaf, färger o så. Kolla på designadinblogg.se, där kan man få hjälp. Sen finns det ju folk som kan göra designer för en liten peng... Hittade nån tjejs blogg som gjorde fina, man vill ju ha det lite fint omkring sej ju =)

O om Linus, det kan kanske va nån av alla utvecklings perioder. Jag kommer i håg att vi hade en period när han hade jätte svårt o komma till ro o sova. I bland kan det ju va mycket för den lilla hjärnan o ta in under dagen.

Kram!

2009-02-21 @ 08:45:32
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0