Farbror doktorn

Jaa, det var som jag befarade.. öroninflammation.
Stackars liten, inte underligt att han har varit ledsen o inte velat sova under natten till idag. Det värker i mammahjärtat, men nu vet vi iaf vad det är och penicilin är insatt. Nu kommer vi till nästa dilemma, FÅ I UNGEN penicilinet *SUCK* Idag och nu ikväll har jag gjort det ensam eftersom Jens jobbar över och det är inte det lättaste och absolut det värsta jag vet men man får tänka att det är för hans bästa och bara köra trots skrik och fäktning :-/

Jag är helt slut i både kropp och själ och nu vakna han igen för 100000000e gången.

Good bye


Kommentarer
Postat av: jenny med familj

Det är det här om är baksidan på det hela med barn.. MAn mår så dåligt när man får fightas för att få i dem pencillin, fast att det är för deras eget bästa.. Tänk om dem förstod det.. Mycket lättare att vara 2 men när är man det, hmm aldrig när det behövs typ.. Stackars liten.. Hoppas han blir bättre snart.. Styrkekramar till dig <3

2009-12-17 @ 19:38:55
URL: http://jensanmensan.blogg.se/
Postat av: Erica Månsson

Vincent älskade sitt penecilin å skulle nog vilja få de ofta :-).

han låg å smuttade på sprutan när ja spruta in å blev sur när de var slut :-).



hoppas killen blir bättre. När vincent fick sin första kur så tog ju inte penecilinet så han fick ett annat penecilin direkt. Så det hoppas vi inte för linus när det inte var hans favorit :-).



kram kram

2009-12-17 @ 21:03:05
Postat av: Caroline och Wille

Åh lille hjärtat då. Öroninflamation inget kul. Vi mår bättre. Ska in till stan i morgon. Jocke ska hämta akvariet och mamma och jag ska handla julklappar. Den där trött i skälen känslan den har jag haft och har med. Det är jobbigt när de är sjuka de vill inte äta gnyr och piper och man försöker allt. Och här som vi alla varit sjuka. Igår satt jag bara och tjöt. Orkar inte mer sa jag till Jocke. Är så mycket nu Wille som kräver enormt mycke jag ska börja jobba. Flytten och så husplanerna. To mutch =( kram

2009-12-17 @ 21:52:32
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alva

Åå hoppas han kryar på sig snart!!!

2009-12-17 @ 21:53:27
Postat av: Mormor

Ibland är det tufft, men det blir bättre...Kram älskar er alla

2009-12-17 @ 22:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0