Black and white

Världens sötaste unge <3





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår var det dags för den omtalade 30-årsfesten för Åsa, temat var black and white. Har massa bilder men vill inte lägga ut dem eftersom det är på massa folk man inte känner... men bjuder på några!

Linus sov hos bästa mormor & morfar - Tack snälla underbara ni för att ni ALLTID ställer upp.
Love Love Love <3 <3



Jens, jag och Björn


Åsa (the one:) och hennes Jögga


Gangsta


Kärlek


Min pudding


Grabbarna grus...



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lördagskväll hemma hos oss, som slutade med utgång för Elin och mig.. Träffade bästa Kakan ute.













OBS! ALLA bilder är mina och får INTE kopieras utan lov.

Kommentarer
Postat av: Mormor/Morfar

Det gör vi SÅ GÄRNA, LOVE tillbaka

2009-08-23 @ 19:16:03
Postat av: Anonym

Fina ni var, ni verkar ha haft en kanon kväll. kram

2009-08-23 @ 20:41:08
Postat av: Anonym

Vilket fint kort på er från 30-års festen! Jättefin klänning också Åsa! Krams

2009-08-23 @ 20:54:09
Postat av: Anonym

härligt att ni oxå haft en toppen vecka...underbart men nu är det dax att ta tag i min själv iallafall

2009-08-23 @ 21:07:58
Postat av: jenny

skriver om min komentar det var bara jag som var slarvig. Fina ni var, ni verkar ha haft en kanon kväll. kram

kram jenny

2009-08-24 @ 08:09:58
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Madde

Konstigt, jag skrev ju Madde när jag kommentera ditt inlägg.. Iaf är Vilket fint kort på er från 30-årsfesten... från mej :-) Krams

2009-08-24 @ 09:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0