Försvinn

Nu så hoppas jag att viruset är ett minne blott, eller att viruset har angripit virusmongot själv. Hur kan man ens komma på tanken att hålla på med sånt där? Åhh jag blir så arg!


Idag har vi haft en underbar dag, strålande sol och klarblå himmel... humöret på topp - både på mig och lillis :)
Idag när L sov förmiddag sov han 2 ½ timme, vilket verkligen är rekord för honom.. MYCKET skönt för mig som hann med hur mycket som helst här hemma + slänga mig i soffan en stund. NICE! Sen har vi lekt en massa ute på baksidan, gått en långpromme med vagnen och tittat på båtar, pippifåglar och hundar (jätteintressant tycker L:)

Efter jobbet kom Linus farmor hem hit en sväng och stannade på pannkisar och soppa, mycket trevligt!


Mäklaren har varit här idag, det gick väldans bra må jag säga... vi ska INTE sälja huset, utan "bara" köpa loss tomten och då behövdes en omvärdering för att slippa topplån. NICE igen :)
Just de, glömde ju nästan bort bvcbesöket i måndags .. 7 ½ månad - Vikt: 7400 g och 67 cm. Mammas Lillis som börjar bli en stor kille nu.. <3


Jens ligger och snarkar här bredvid mig, så söt så söt <3
Imorn ska vi träffa Ida och Hedda, mys!

Bjuder på en liten video, tur att någon tycker man är rolig :)






Godnatt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Tack vännen!!! O söt han ä limpan!

2009-08-19 @ 21:51:26
Postat av: Mormor

Tänk att kl 07.15 mötas av detta underbara skratt när man läser bloggen, hela dagen är räddad....

Älskar ER

2009-08-20 @ 07:18:22
Postat av: jenny

Vilka härliga dagar vill vi har fler av. Tiden går så fort, dom växer allt för fort. Jag ska till bvc i dag ska bli intressant att se. Ha en bra dag kram jenny

2009-08-20 @ 07:51:21
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Virus är ingen hit. Tänk att det kan skilja så på våra små vid 7,5 månad. Wille vägde 8720 och var 72.5 lång och det var en månad sen idag som vi var på koll. Nu har även Wille börjat flytta på sig. Han drar sig fram på armbågarna. Gulligt att se men det betyder plocka undan saker hi hi han plockar med allt.

Huset är erat men inte tomten?.Är den kommunens eller?

Ha det bra kram kram

2009-08-20 @ 13:59:28
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Jenny å Engla

Vad fort tiden har gått. Är lilla L redan 7½ månad :-)

Japp jobbigt med stockning trodde inte det ens va möjligt innan bebisen har kommit men jovisst, typiskt..

Ja det är verkligen fullt upp i huset, har lite tidspress men när badrummet är klart så kan man ju ta allt annat i lugnare takt.. Huvudsaken man har en toa ;-)

Grattis till värderingen, skönt o slippa topplån och att få äga tomten måste ju va jätteskönt.. Är det vanligt att det är kommunen som äger tomterna i Lindö? Lycka till med tomtköpet :-) Kram

2009-08-20 @ 20:00:27
Postat av: jenny

Vi hade det mysigt igår, man hinner så mycket på kort tid när man inte har några barn hemma. Som sagt det var kul att se er igår. Vi kan väl ta och ses någon eftermiddag på en fika. kram jenny

2009-08-22 @ 15:47:04
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Elin A

Hej Åsa!

Gu så söt han e er lille plutt och vilket mysigt skratt!

Angående boken så har jag tyvärr sålt den. Jag känner ingen som jag gick i klassen med för jag gick aldrig klart kursen, så jag hann inte lära känna nån så bra och därför så vet jag ingen som har den och kan sälja den till dig tyvärr. Jag tyckte kursen va kul och spännande så jag tycker det är så trist att jag aldrig gick klart den. Men det va lite jobbigt i livet där ett tag som gjorde att jag inte orkade med. Så kan det va. Va ska du läsa till sen då? Sjuksyrra? :)

Ha det bäst!

Kramar Elin

2009-08-23 @ 09:48:27
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0