Effektiv helg

Nu är helgen slut .. vi har ändå fått rätt mycket gjort, vilket känns sååå skönt.

I fredags hade vi bara en myskväll vi i vår lilla familj, vi trodde att smålandsbesöket skulle dyka upp framåt eftermiddagen men de la inte ankar förrän 23-tiden och då sov vi som stockar. Haha

Lördagen bjöd på en massa besök och pizzakväll med smålänningarna - Jag tog mig lite  "egentid" på eftermiddagen och drog bort till HC och kollade lite affärer - hittade en hel del åt L som verkligen är i behov av nya kläder. Funderar på det här med vinterkläder till L, asså ytterkläder... Overall är ju smidigast men antingen finns det typ fleaceoveraller eller en stor otyplig en.. hmm blir nog den där otympliga för han ska minsann få "leka" i snön (om det blir nån) sen regnkläder med, har sett att det finns med fleace innuti - verkar ju bra! Ajja, vi får se vad det blir.

Idag har vi vart på långpromme, storhandlat (TACK snälla farmor/sväris för att du var barnvakt åt Linus medans vi var iväg) och nu ikväll har vi fått ett ryck här hemma, rensat och omorganiserat i lådor och skafferi i köket... känns så himla skönt såhär efteråt även fast man verkligen går och drar ut påt innan.

Nu ligger min kära brevid mig i soffan och sover...  Kanske dags för sängen, jag är helt slut.

Ny vecka, nya tag imorn.

Ska lägga upp lite bilder från helgen imorn.

Puss och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0