Back to school

Äntligen fredag, denna vecka har iofs gått riktigt fort men man längtar alltid efter helg.

Jag har börjat min kurs på komvux, första lektionen var katastrof, jag fatta verkligen NADA - men när jag väl kom hem och fick smälta allt så kändes det mycket bättre... Nu är jag ikapp och tycker att det är rätt kul :) Tur att J är världens bästa (snlle) som hjälper mig.. Det var ju trots allt 8 år sen man satt i skolbänken :)

Linus blev 8 månader igår och det är full fart här hemma, öpnna förskolan och minisång är vad hösten kommer innehålla för vår del. han stormtrivs bland alla barn och nya leksaker, våran lilla pajas :) Tiden går så himla fort :-/

I helgen får vi besök, J farbor med familj från Småland kommer hit och ska bo i deras husvagn utanför oss. Mycket trevligt. J farmor har fyllt år så det blir kalas och så ska vi träffa J kusin C som vanligtvis bor i Malaysia men är hemma på semester. Mycket ska hinnas med och många ska besökas, hoppas vi hinner vara hemma och mysa lite med.

Nu står lasangen i ugnen, ska göra en sallad och sen ser jag fram emot en mysmiddag med tända ljus tillsammans med mig älskling <3

Har varit dålig på att ta kort på sistonde, skärpning på mig.
Här kommer lite bilder iaf.

Trevlig Helg!

Poosar med nya mössan på :)



Visar nästan alla sina tänder :)



Trollunge


OBS! Alla bilder är mina och får INTE kopieras utan lov.


Kommentarer
Postat av: Jenny å Engla

Lät som helgen hade mycket i sitt sköte ;-) Stressa inte ihjäl er.. Vad söt han är er lilla prins :-)

2009-08-28 @ 19:43:07
Postat av: Anonym

hej hej!

2 nya tänder tittade fram hos Vincent. Men till min förvåning så var det inte dom 2 framtänderna där uppe utan dom bredvid, 1 på varje sida. Var helt bombsäker på att det skulle vara dom främre på tur :-).

2009-08-28 @ 20:20:23
Postat av: Madde

Gud såå söt han är!

2009-08-28 @ 20:21:39
Postat av: jenny

Så söt så. Men han har ju fina föräldrar oxå.Kram jenny

2009-08-28 @ 20:46:23
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Bra jobbat Åsa, lycka till med studierna. Han är verkligen en riktigt liten gullig trollunge.

Kram från oss <3

2009-08-29 @ 16:42:16
Postat av: Kristin

AHW, söta bilder! :))

2009-08-29 @ 18:07:33
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: sanna

Va roligt att du ska börja läsa:) Lycka till!

2009-08-30 @ 14:59:37
URL: http://sussiq.se
Postat av: Caroline

Wille håller på och får en tand till. Sen har han fått feber igen. Vet inte om det beror på det eller något annat. Febern är lite hög för att vara tänderna. Skolan det var som sjutton. Är mannen hemma med Linus då eller. Själv skulle jag verkligen behöva hitta på något. Ska börja med vattengympa nu på tisdag så det ska bli jätte skönt. Kram kram

2009-08-30 @ 16:19:22
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: jenny

Hade varit jätte kul men jag tror inte ni vil komma, Danne ligger magsjuk. Jag hoppas verkligen att vi andra klarar oss..Allt bra med er. kram

2009-08-30 @ 21:32:27
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Mickis

Vilken liten snygging! Anders tycker Linus är lik dig Åsa! Hoppas ni mår bra KRAM KRAM

2009-08-30 @ 22:26:43
URL: http://mittyraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0