Tur

Detta mötte mig alldeles nyss när jag skulle gå och hämta en nysoven liten (?) pojke.
Snacka om att jag blev chockad, tuuuur att vi sängt ner sängen.

Nu händer det verkligen MASSOR här hemma, det är sååå kul.

Vi ska också anmäla oss till babysim, någon mer som ska gå?

Vet att jag sett skydd som man kan sätta på spjälsängens övre kant så barnen inte ska slå i tänderna när de börjar ställa sig upp o gnaga på sängen.. Undra bara vart, tror faktiskt på Ikea, måste kolla upp de. Någon som vet vart det finns?





OBS! ALLA bilder är mina och får INTE kopieras utan lov.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är på IKEA det finns bitskydd!

Min kille är en månad yngre än din. Vi börjar också babysim till hösten. Ska gå lördagar (så sambon kan hänga på) på sandbyhov. Men du måste nog skynda dig att anmäla... Vet att platserna brukar ta slut jättefort på babysimmen runt om i stan när de väl läggs ut. Hoppas det finns något kvar!

2009-08-14 @ 22:35:30
Postat av: Caroline

Har funderat på babysim jag med... Men det blir nog inte så,,, har sett att de hade lappar i våras vid Sandbyhov om att de hade det...men det finns väl på olika ställen.... Vi är ju sällan hemma i stan på helgerna då är vi på landet och pysslar och donar och mer lär det ju bli nu om vi ska flytta ut.....



Krameli kram

2009-08-15 @ 14:57:10
URL: http://skarlund.blogg.se/
Postat av: Mormor

Han ser väldigt stolt ut, precis som han menar kolla vad jag kan.

Kram

2009-08-16 @ 12:12:38
Postat av: Marie

Vi går på babysim. Började i våras..O idag är första gången för terminen...Men ring Korpen lr Norrköpings Rehab..De kan ju finnas nån plats kvar...

2009-08-17 @ 08:32:54
URL: http://varprinsphilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0