090811

Hej hopp.

Tisdag idag... Idag ska L och jag luncha med mamsen, ska även försöka komma på en fin present åt min kära sambo som fyller år imorgon..frågar man honom behöver han ingenting för han har allt. Hmm... och frågar man mig så är jag världens sämsta på att komma på presenter. TIPS någon???

Igår kväll så sa Linus pappa, klart och tydligt med sin fina ljusa röst :), gissa om pappan blev glad.. vi har hört flera gånger att han försöker säga det men då har det inte varit lika tydligt som igår... vi har även hört ett antal gånger att han fösöker säga lampa (typ ampa) men inte klockrent än...men han vet exakt vad lampa är och nästan hur man tänder och släcker med. Hihi.
Mysigt nu när de börjar babbla lite mer, även om 98 % inte är riktiga ord så är det hur mysigt som helst :)

Jag tränar o tränar här hemma med att han ska säga mamma också, men det går sådär måste jag nog erkänna. Hahaha. Men den som väntar på nåt gott... :)

Såg på statistiken idag att det nästan var besöktrekord här igår.. Kul tycker jag såklart.
Puss på er mina läsare :)



Bjuder på ett kort på vårt lilla sommarbi :)




OBS! ALLA bilder är mina och får INTE kopieras utan lov.

Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Hahaha sötaste killen!!! o han säger nog mamma me snart, han kanske bara ä trött på att höra ditt tjat, hihihi! Puss

2009-08-11 @ 14:33:42
Postat av: Anonym

Hihi det sötaste bi jag nånsin sett :-)

2009-08-13 @ 21:04:25
Postat av: jenny

Vilket charmtroll. Kram jenny

2009-08-20 @ 13:49:15
URL: http://jensssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0