Min sjukdom ...

Min sjukdom visar sig förmodligen vara mjölkstockning, väldigt konstigt att det är exakt samma symtom som influenca sånär som ömhet i bröllat. Hellre mjölkstockning än influenca iaf eftersom stockning verkar gå över snabbare även fast man mår skiiit.

Idag mår jag mycket bättre, ingen feber iaf - Nice.
Konstigt, mycket konstigt det här med stockning...


Vi börjar få in små små rutiner här hemma, även fast de lika snabbt kan försvinna över en natt så funkar det riktigt bra just nu och L sover *pepparpeppar* bättre. Det här med att han ska somna själv i sängen får vänta ett tag till... han sover åtminstonde i sin egen säng hela nätterna numera och det är så himla skönt.

Babysång går vi också på, varje tisdag här i Lindö. Hur mysigt som helst och jättekul och träffa i stort sett samma mammor och barn varje vecka.... massa decemberbarn konstigt nog här ute i "lilla" Lindö. Hihi.

Jens tävttar bilen och jag har sövt Limpan, nu ska vi kolla på ett inspelat avsnitt av sjukhuset och sen är det sängen som gäller.
Imorgon får vi besök av prästen som ska döpa L den 25/4 i Lindö Kapell. Så nu är det mycket planering och inköp inför det, vi kommer bli ca 50 pers (!) rätt mcyket folk, men det är ju så svårt att "sålla"
Ajja, spännande iaf även fast jag inte tycker killar ska behöva ha klänning på sig (ska väl tillägga att det såklart hör till ett dop men ändå ) Blir snabbt ombyte efter "akten" (?)

Jag har varit dålig på att ladda in kort från kameran på sistonde.. ska försöka bli bättre, för bilder är ju trots allt roligare än text :)

Thank you and goodbye


Nu för tiden ska allt in i mun, sötaste :)




Kommentarer
Postat av: Erica

Usch för mjlökstockning. Jag fick ju det när Vincent var en vecka å de var ingen hit! Pumpa, pumpa, pumpa! Ngt som hjälpte mig var små gelepåsar från apoteket som man värmer i mikron, som ja la i behån vid bröstet där det ömmade, suuuuuperskönt!



Vincent ska döpas samma dag som Limpan. Så nu nästa vecka blir de nog ikea för å köpa några billiga vaser för bordsdekorationerna. Vi är ju inte så många (16 st) så vi har ju inte så mkt å styra med ;-) då kan man ju lägga ner lite extra på onödiga saker. :-)

2009-04-15 @ 22:14:37
Postat av: Jonas Jakobsen

Det spelar väl ingen roll att han har dopklänning på sig, jag tycker det hör dopet till

2009-04-16 @ 08:26:55
URL: http://jonte85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0