Löpning

Ojojoj, efter lite tjat och pushning här hemma tog jag mig i kragen - tog på mig löparskorna och ut i spåret.
Puuuh va jobbigt det var, första turen efter 9 månaders graviditet och förlossning, kändes som om jag inte hade en enda muskel kvar (vilket jag dock känner av idag att jag faktiskt har, mouahaha)

Men guuud va nice det var när jag väl kom hem, efter mig sprang Jens iväg. Hoppas vi kan fortsätta med det här nu, min kropp behöver all träning den kan få efter allt man gått igenom.


Såhär röd och fin var jag när jag kom hem
 

 


Precis nytaget kort på lilla älsklingen som ska ut på promenad med pappsen


Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Duktiga ni ä!!!!

2009-04-19 @ 09:48:42
Postat av: thess

Hej:-) tack snälla. Nu börjar det se ut som ett hem, tänkte sätta upp lite gardiner i köket idag:-) det har jag väntat på länge.

Hoppas allt är bra med er?? här är det kanon. Kram Thess.

2009-04-19 @ 09:52:29
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: virre

duktig du är.. fortsätt så....

2009-04-19 @ 11:16:27
Postat av: Madde

Vad duktig du är!!! Nu blev jag med lite sugen på att ta en runda.. Nicke tjatar så det är väl bara att följa med ut i spåret..hah! Krams

2009-04-20 @ 08:13:17
Postat av: Anonym

Duktig du är, springa skulle jag aldrig orka göra =)

2009-04-20 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0