Snökaos

Shiit vilken chock jag fick när jag tittade ut när jag var uppe och kissade kl 4 imorse, men sååå mysigt.
Skjutsade J till jobbet kl 06.30 imorse efter vi har Subban inne på polisch(?), det var inte alls så mysigt att kliva direkt upp ur en varm säng ut i kylan och snöovädret - men det gick och jag fick köra väldans försiktigt eftersom plogmänniskorna inte orkat sig ut än :)

Nu sitter jag här, ska strax hämta J igen för att åka vidare till Maggan (BM) - hoppas lillskrutt ligger kvar och har fixerat sig. Efter vi varit där ska jag åka och träffa Maria, en gammal kompis och hennes söta dotter Amanda. Ska bli trevligt.
Det är mina planer för dagen.. få se om det dyker upp något mer, eller om jag åker hem och myser.

Ha en toppendag i snöstormen, kör och gå försiktigt.
Puss
Påsen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0