Lyxvillor, Finanskris????

Blev en promenad till slut, tog en runda bland husen i Lindö, shiit va folk bygger (va hände med finanskrisen?) här märker man då inte av den iaf, ena pangvillan efter den andra smälls upp, sedan verkar det vara "inne" att renovera eller bygga till med. På ett hus längs Bedevindsvägen har dom pangat på en övervåning på ett redan ENORMT hus och dessutom så överlappar övervåningen undervången?, hmm ser rätt skumt ut må jag säga..  Ajja, verkar iaf inte vara något fel på folks ekonomi?!

Nu ska jag hoppa in i duschen (bättre sent än aldrig) och ge mig iväg och handla lite till kvällen, eftersom det är fredag betyder ju de Idol och att det ska lagas något extra gott till mig och min älsklings numera obligatoriska myskväll :) 


Tjooheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0