Fullspeckat schema..

I tisdags var jag hos frissan, klippte av en bra bit och gjorde rejält med blonda slingor - som vanligt är det ovant me kortare hår men jag är nöjd. Efter frissan så mötte jag upp mammi för en lunch och lite skvaller, tack för det.. sedan bar det av mot min fd arbetsplats för ett litet besök för att senare träffa Ölin på stan... hon shoppade en hel del, medans jag bara gick och suktade efter ALLA fina kläder som finns överallt just nu, hittar huuur mycket fint som helst. Jag shoppade faktiskt en topp i strl 38 som kan hoppas jag kan ha sen och så hittade jag en jacka på H&M som kostade 598 ;- men det var halva priset på den + att jag hade en bonuscheck på 100 kr så 200 kr tyckte jag att jag kunde unna mig och jag kunde knäppa igen strl 36 MED mage och kofta under så då blev jag glad och den kan jag även ha efter med. Anledningen till att jag köpte jackan var att de jackor jag kan använda nu glipar längst ner på magen, och den här jackan gick ner över rumpan och en bit ner på låren så inget glipande där inte :) WOOHOO.

Vet ni att igår hade Linus namnsdag, vi har ju bestämt (tror vi iaf) att om det blir en pojke så blir det en liten Linus :)
Igår var en skapligt lugn dag, pysslade lite här hemma och hämtade min älskade brorsdotter Emma på dagis - hon förgyller mitt liv. Underbara trollunge ♥ Lite extra kärlek till bror & Cilla med ♥
På kvällen kom Vasse och Elin förbi en sväng och drack julmust och åt pepparkakor med oss, hihi.

Nya frillan och nya jackan....
Tjipp





Kommentarer
Postat av: Ölin

Superfin jacka!

2008-11-27 @ 10:27:13
Postat av: Jonas Jakobsen

Det var kul att du kom förbi

2008-11-27 @ 11:50:29
URL: http://jonte85.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0