Ännu en slappardag..

Börjar komma in i ledighetens tempo, allt går i slowmotion :)
Idag har jag än så länge hunnit med att tvätta lite, städa lite, diska lite, noppat och färgat ögonbrynen och färgat ögonfransarna.
När jag skulle inte till stan och MakeUp store för att ge mig själv lite lyx i vargaden så gick inget som jag ville, först tappade jag bilnyckeln 3 gånger efter varann (ok, det är väl ingenting tänker ni, men tänk på att jag har en stoooor mage i vägen varje gång jag ska böja mig ner) och som vanligt är jag ute i sista sekunden och stressar som bara den så när jag kommer ut till bilen så måste jag skrapa rutorna dessutom, gaaaah ville bara gå in igen och dra täcket över huvet.. kom något sent in till stan kan man säga, men nu är allt glömt och jag känner mig faktiskt ganska fräsch efter den lilla vardagslyxen.. ok lite shopping behövdes också, köpte mig en riktigt skön mysdress som jag ska ha med mig till BB :)

Nu ska jag snart börja förbereda inför eftermiddag/kvällens girlsnight.
Återkommer med bilder från kvällen.
Kram so loooong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0