Upp och hoppa

Vaknade kl 09.00 imorse av att telefonen ringde, ringde och ringde - det var tydligen servicekillen som skulle komma och fixa en sista grejen i frysen - J ringde på mobilen och sa att han skulle vara hos oss om 30 sekunder (?) Myy good, det var bara upp och slänga på sig mysdresen och försöka öppna ögonen och sätta up håret någorlunda så ringde det på dörren. Puuh. Denna gång var det ett kretskort som skulle bytas och nu ska den allstå fungera som den ska igen. Håll tummen.
Kunde inte somna igår kväll, så jag gick och la mig i soffan och tittade på tvn - efter ett par timmar somnade jag där och vaknade med jordens nackspärr, AJJJ. Stretchade nacken lite och gick o la mig i sängen igen och kunde som tur va somna om där. Jag är trött idag, blir nog en tupplur efter lunch. Because I´m worth it :)

Idag har jag inget inplanerat förrutom ikväll då det är syjunta... men det blir väl lite städning och tvättning om jag känner mig själv rätt. Mouahaha.



Barnafödandet: Känner fortfarande den där molande värken i magen, men inget som stör mig direkt.

Kommentarer
Postat av: Jonas J

Hoppas bebisen kommer snart

/Jonas

2008-12-03 @ 11:43:10
URL: http://jonte85.blogg.se/
Postat av: Elin Ö

haha, funderade på att ringa dej men d kändes liiite fel...du ska ju vila när du ä så pass gravid! haha! Hoppas dagen vart bra! jag ska snart o träna för första gången på 2½ vecka...o så ä d d jobbigaste...hur ska jag orka...?? Puss

2008-12-03 @ 15:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0