No Baby

Ingen bebis, så idag blev det långpromenad, operation solterapi och städning... såå häärligt med sol för en gång skull. Gick upp vid 07.45, käka tomtegröt till frukost och slappa lite framför tvn, sen blev det långpromenad i Aborrebergsskogen å masssssa soool och efter de storstädning.

Underbar dag faktiskt.

Nu lagar Jens mat och jag slappar i soffan.

Det är nedräkning här hemma nu, 3 dagar kvar och absolut MAX 5. De ni, snart är vi en ♥ familj ♥

Har för tillfället lite bloggtorka, alla dessa känslor, (ena dagen är allt tipptopp och andra dagen är man totalt nere i botten) tar kål på mig och mitt psyke *suck*  Hoppas ni har överseende med detta.


See ya...
Pöss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag lovar på tisdag kommer den lillan bäbben ut! Kram och krysta väl=)

2008-12-21 @ 18:13:45
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Mojan

Klart vi förstår alla dina/era känslor, vi är med i nedräkningen.

Älskar er

Mojan

2008-12-21 @ 18:22:43
Postat av: Carro

Tack!

Trodde nästan bebisen hade kommit... Men det kanske blir på julafton då? Om jag får gissa så tror jag att han/hon kommer dagen innan jul, vill ju va ute på julafton ju =)

Men det är väl skönt o veta att det inte är så långt kvar nu, är du nervös?!

Ta hand om dej, Kram!

2008-12-21 @ 19:02:27
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Elin Ö

Absolut har vi det! tycker d ä mkt skoj med uppdateringar...glada eller lessna!

2008-12-21 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0