Heja Sverige

My goodness säger jag bara, sitter och tittar på damernas handbolls-EM. Va händer? 9-0 Tyskland liksom.... Nu i andra halvlek hoppas jag verkligen Sverige visar sitt rätta jag. Åhh va arg jag blir, så himla mycket slarv. *suck*

Nää, usch va mycket stryk de kommer få. Tyvärr.

Inatt när jag (förmodligen) vaknar så ska jag proppa in mp3n i örona och lyssna på en ny bok som J har laddat hem till mig - Lisa Marklunds fortsättning på Gömda och Asyl, den heter Mias systrar. Hoppas den är lika bra som de andra böckerna.

Imorgon är det alltså självaste BF-dagen, tyvärr blir det nog inget barnafödande imorgon heller. Idag har jag haft känningar till o från, men det blir inget av de TYVÄRR.

Sov Gott och håll tummen för oss.
Puss
Påsen

Kommentarer
Postat av: Mojan

Verkligen en usel match av de svenska damerna.

Du vet väl att det är på onsdag det sker....

Kram

2008-12-08 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0