Big Mama

Igår kväll blev en handbollskväll kan man säga, det var många matcher som sändes på Tv4-sport och vi var inte sena att bänka oss med Julmust och clementiner :) Blev även en promenix, så himla skönt o gå (även om rggen är CP) en sväng på kvällen.
Idag vet jag faktiskt inte vad som står på schemat, känner mig lite mörbultad - ont i rygg och ljumskar.
Måste försöka peppa mig själv, känner att humöret pendlar mer och mer för varje dag - tröttsamt, MEN det är ju faktiskt bara MAX 13 dagar kvar nu. Go Åsa (och J förstås), you ca do it. Mouahaha.

Såhär såg magen och jag ut igår på självaste dagen D
v.39+6
(Klickbara bilder)



Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Shit vikken mage!!! Kom ut nu Linus!!!!

2008-12-10 @ 10:48:51
Postat av: Jessica H

Säger detsamma, den var stoooor. Tror ni har en välmående bebis därinne:-) Hoppas h*n tycker det är dags att komma ut snarast!

Kram

2008-12-10 @ 14:11:32
Postat av: Madde "Nerven"

oj oj, vilken mage.. kul med en liten bebis =) hoppas h*n kommer snart sa ryggvärken gar över....

2008-12-12 @ 16:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0