Back

Tillbaka från kiropraktorn, tyvärr utan att det känns bättre - ÄN, hoppas det är bättre tills imorgon. Han knäckte och masserade lite, det fanns en del låsningar.. han sa även att detta besök kunde underlätta inför förlossningen och det var ju positivt.

Nu sitter jag här i soffan och tittar på Desperate Housewives, Skrutt i magen är i full gång - känns nästan som h*n ska ta sig ut genom huden ibland. Nu är jag skapligt less på att vara gravid, speciellt när jag har så ont i ryggen.
Klockan 17 är det time för julbord på Aditro, ska bli trevligt och framför allt gott.. Hohoo.



Barnafödandet: Lugna gatan


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tror det blir en tjej nu istället=) som tittar ut den 7/12.. va tvungen att skriva:)

2008-12-04 @ 15:46:53
URL: http://[email protected]
Postat av: elin Ö

hoppas att d känns bättre imorrn allefall...brukar ju komma en dag efter...nja..vin för dej me vet jag inte...planerar inte att dricka sååå mkt! hihi! hoppas julbordet smakar!!! Kram

2008-12-04 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0